ساختار ایدالی برخی جبرهای گروهی

پایان نامه
چکیده

فرض کنید a یک جبر باناخ باشد.دوگان دوم a با ضرب آرنز به یک جبر باناخ تبدیل می شود. در این پایان نامه خواص مقدماتی دوگان دوم a را بررسی می کنیم.بویژه برخی قضایا درباره ی ایدال های ماکسیمال منظم و رادیکال دوگان دوم a را بیان و اثبات می کنیم.چنانچه g گروه موضعا فشرده باشد دوگان دوم جبرگروهی l1(g) را با ضرب آرنز مجهز می کنیم. بسیاری از خواص اساسی آنرا بررسی می کنیم. بویژه نشان داده می شود رادیکال l1(g) چنانچه g گروه ناگسسته باشد، تفکیک ناپذیر است . همچنین ایدال های ماکسیمال منظم مشخصه سازی می شوند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

مطالعه ساختار نیم گروهی bs و جبرهای باناخ روی آن

در این پایان نامه ابتدا فشرده سازی جهانی نیم گروه نیم توپولوژیک بیان شده است. سپس قضیه بنیادی وجود –فشرده سازی جهانی پرداخته شده است. در ادامه فشرده سازی استون-چخ نیم گروه به طور ویژه مد نظر قرار گرفته است. از بین روش های گوناگون فشرده سازی استون-چخ با فرافیلترها بیان شده است. با تعریف ضرب های اول و دوم آرنز بر آن ساختار نیم گروهی داده شده است. سپس برخی قضایای مربوط به نیم گروه طرح شده است. در ...

15 صفحه اول

برخی نتایج در کوهمولوژی هاشیلد از جبرهای گروهی

چکیده در این پایان نامه ساختاری از گروه کوهمولوژی کراندار ثانویه از یک گروه گسسته g، با ضرایب در(l^? (gو جبر باناخ گروهی (l^1(g با ضرایب در n امین دوگان فضای آن، همچنین ساختاری از کوهمولوژی اولیه و ثانویه از (l^1(g,w با ضرایب در n امین دوگان آن به طوری g یک گروه موضعاٌ فشرده و w یک تابع وزن روی g باشد را مورد بررسی قرار می دهیم.

15 صفحه اول

مرکز توپولوژیک برخی جبرهای گروهی با رویکرد نویفنگ

در این پایان نامه به بررسی مرکز توپولوژیک دوگان دوم جبرهای گروهی l^{1}(g)- m(g)- luc(g)-با رویکرد نویفنگ پرداخته و به سوالاتی در این زمینه پاسخ داده شده است.

15 صفحه اول

n-میانگین پذیری ضعیف برخی جبرهای نیم گروهی ماتریس ریس

2n+1-میانگین پذیری ضعیف جبر نیم گروهی ماتریس ریس

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه زنجان

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023